Bizim ideyalarımız - sizin gələcəyinizdir

"Yandeks" də təşviqat - iş prinsipləri

  • 2018-09-24 16:08:15

Effektiv bir nəticə ilə onlayn biznes saytının inkişafı, sonrakı rentabellik və layihənin uğuru çox mərhələli və mürəkkəb bir prosesdir.

Bu məqsədə nail olmaq - lideri olmaq üçün - doğru strategiyanı hazırlayarkən, yalnız rəqiblərin fəaliyyəti və saytın özünün xüsusiyyətlərini deyil, həm də axtarış sisteminin xüsusiyyətlərini nəzərə almaq lazımdır.

"Yandeks"in  tələbləri - iş prinsipləri

"Yandex" də  təşviq şirkətə milyonlarla istifadəçinin diqqətini cəlb etmək imkanı yaradır. Ziyarətçilərin rəyinə görə sistemin əsas üstünlükləri; çevik funksionallıq, çoxsaylı widget və əlavələr, faydalı və rahat tətbiqlərdir.

Axtarış mexanizminin bir  xüsusiyyəti daim yenilənən və təkmilləşdirilmiş alqoritm kompleksi adlandırıla bilər. Mövqeləri artırmaq üçün iki qrup faktor nəzərə alınmalıdır: xarici və daxili.

Birinci referans kütləvi artırmağı hədəfləyir. Satınalma sahələrinin axtarışı, informativ və faydalı mətnlərin yazılması, ankorların seçilməsi, sosial şəbəkələrdə paylaşımların yerləşdirilməsi şirkətin imicini formalaşdırılır. Xarici optimallaşdırma aparmazdan əvvəl, təşviqatın nəticəsinə təsir edən daxili amilləri anlamaq lazımdır. Bu qrup daxildir:

  • Meta etiketlər, açarlar, başlıqlar və altbaşlıqları olan unikal mətn;
  • işin monitorinqi və səhvlərin aradan qaldırılması;
  • Yaxşı düşünülmüş məntiq və veb-resursun rahat naviqasiyası;
  • Sürəti yükləmə.

Yandeks axtarış sistemində mövqenin yüksəlməsinə mənfi təsir edən əsas səbəblərdir: yüksək spam, viruslar, mənasız və ya qeyri-adi məzmun, qadağan  olunmuş subyektlərin olması və ya domenin yeni olması və s.